CAŁA PRAWDA O INTERCOOLERACH. Po co nam, jak dobrać i co DAJE?

Po co nam w aucie intercooler, co ona faktycznie daje? Jak poprawnie dobierać je w tuningu aby nie przedobrzyć?




Szukasz dobrych części tuningowych do swojego auta? Zajrzyj koniecznie do ekipy FMIC
------------------------------------------------------------------------------------
FMICPL
allegro.pl/uzytkownik/FMIC_PL
------------------------------------------------------------------------------------
STREFA OKAZJI I PROMOCJI Allegro dla widzów m4k koniecznie zajrzyj i zamów nowe opony bo to jest wasze bezpieczeństwo
------------------------------------------------------------------------------
na.allegro.pl/PROMO_M4K
------------------------------------------------------------------------------
Szukasz tanio ubezpieczenia? Koniecznie zajrzyj na Mubi.pl
specjalnie dla widzów M4K przygotowano ofertę za zakup dowolnego OC wraca na twoje konto 150zł
------------------------------------------------------------------------------------------
mubi.pl/milosnicy4kolek/
---------------------------------------------------------------------------------
Kupowałeś polisę w Mubi w 2020? Przedłuż polisę do czerwca i zagraj o Q7
---------------------------------------
mubi.pl/m4k-audiq7
--------------------------------------
Nie kupowałeś polisy w Mubi? Zgarnij 150 zł + 700 zł za polecanie
-------------------------------------------------------------------------------------
WALIZKA NARZĘDZI BY M4K GARAGE z Autografem i wieloma dodatkami
---------------------------------------------------------------------------------------
allegro.pl/oferta/limitowany-...
---------------------------------------------------------------------------------------
Meble warsztatowe których się nie powstydzimy :)
------------------------------------------
fastservice.pl
------------------------------------------
OTWARCIE 14 CZERWCA M4K GARAGE KIELCE wbijajcie do nich
--------------------------------------------------------------------------------
m4kkielce/
--------------------------------------------------------------------------------
NOWY WARSZTAT M4K GARAGE WROCŁAW koniecznie zajrzyjcie
---------------------------------------------------------------------------------
M4KGarageWro...
---------------------------------------------------------------------------------

WSPÓŁPRACA
wspolpraca@m4k.pl
KONTAKT dla widzów
info@milosnicy4kolek.pl

Komentarze

  • Rajmund Kucz\
    Rajmund Kucz\6 dni temu

    W Zafirze b cdti 120 km colerr oryginał jest hiny wart

  • alfred sławny
    alfred sławny8 dni temu

    Sztuką nie jest wydać 10tyś złoty i zrobić w 1.9 Tdi 200+, lecz wydać 1tys i zrobić tyle :D i jeździ od 10lat ;D

  • gahandroid
    gahandroid9 dni temu

    Wszystko fajnie pięknie ale są też nie Vagi jak peugoty itp gdzie też chętnie by sie zestaw montażowy kupiło

  • Karol Jaskulski
    Karol Jaskulski10 dni temu

    Panie Michale, może warto na początku wspomnieć, że to płatna promocja. Tak odbieram ten materiał. Swoją drogą prezedstawiciel [hadlowy] nie wspomniał o możliwości zajścia procesów sublimacji, skrapkania, czy nawet (chociaż może przesadzam jako fizyk) przemian adiabatycznych podczas tak wymuszonego procesu.

  • Roman Erotoman
    Roman Erotoman11 dni temu

    Dobry sprzet ten kuler jak daje rade chlodzic silnik w samochodzie. Zamowilem sobie do klimatyzacji w domu. Dziena Michu za pomysl.

  • zimel
    zimel11 dni temu

    Tak myślałem dlaczego by nie chłodzić powietrza Klimą???czybi zbudować wymiennik chłodnice i przepływem chynnika r134a.

  • DenioZ Production

    DenioZ Production

    3 dni temu

    Bo to nie jest układ zamknięty

  • K4par
    K4par11 dni temu

    Nie każdy samochód jest wyposażony w intercoler!

  • djdarco1
    djdarco111 dni temu

    2:10 Chłodnica międzystopniowa to się nazywa panowie...

  • KobraWarrior
    KobraWarrior11 dni temu

    Dziękuję za film oraz wiedzę ☺️☺️

  • Leszek Lepkowski
    Leszek Lepkowski11 dni temu

    No tak sie nie zgodze z tym wszystkim co mowicie. 1. intercoolery sa na silnikach ze spezarkami(turbo czy mechanicznymi), na wolnossacych nie istnieja. 2. stosuje sie je oczywiscie do schlodzenia powietrza z dwoch glownych powodow, a) nizsza temperatura powietrza powoduje obnizenie temperatury glowica, tlok, blok b) nizsza temperatura zwieksza gestosc powietrza, co za tym ilosc tlenu do spalenia paliwa. Zimniejszego wejdzie wiecej niz cieplego. 2. Skrytykowaliscie te boczne intercoolery ale wydaje mi sie, ze to nie byl glupi pomysl. Z centralnym ale cieple powietrze odbierane z niego idzie juz na reszte chlodnic, na condenser, na chlodnice trans, na glowny radiator. To sie dodaje, wydajnosc tamtych spada. Te boczne maja swoje wiatraki i swobodny wylot spod nadkola.Condenser nie dostaje z dolu 70 c powietrza. 3. Zmiana na performance cooler wydaje sie miec sens gdy "bawisz" sie z autem, wieksze turbo, inne wtryski, inne korby, tloki, glowica, albo nawet inna mapa. Przy fabrycznym secie wydaje mi sie bezsensowne a do tego szkodliwe.

  • Konrad Witczak
    Konrad Witczak12 dni temu

    Jak zawsze profesjonalnie ❤️❤️❤️

  • Stanisław Banach
    Stanisław Banach12 dni temu

    Wszystkie te komentarze Michu napisali ludzie co nie zrozumieli przekazu. Chodziło o wiedzę co i jak.zamontowac ,na co uważać i w sumie fajnie wyszło a banda tuningowców ze zlotu narzeka na firme z którą to nagrałeś. Szkoda słów

  • Z.R.B.

    Z.R.B.

    11 dni temu

    Daj mi timestamp z momentu w którym dowiadujesz się co i jak złożyć. Czego unikać? Nazwę firmy podają w filmie kilkukrotnie 😉

  • maalamut1
    maalamut112 dni temu

    A tak z ciekawości do ilu stopni schlodzi powietrze ?

  • This Is All Techno
    This Is All Techno12 dni temu

    4 minuta i już koleś cfaniacko ujmuje garażowym hobbystom i allegro. Sam z Chin sprowadza syf i pod swoim logo reklamuje że to oni zrobili

  • Kris.L
    Kris.L13 dni temu

    raz człowiek "sparzy" to potem dmucha..."zimne"...:P

  • Smok HB
    Smok HB13 dni temu

    😎😎😎

  • MikeR6
    MikeR613 dni temu

    Brakuje do Peugeota 307 takiego zestawu. Same VAGi :/

  • P S
    P S13 dni temu

    to jest tylko dla mlodych idiotow .

  • NowayOfficial
    NowayOfficial13 dni temu

    Co ten operator/montażysta? 😂 Aż mdli od tego 😛

  • Martin Novy
    Martin Novy13 dni temu

    Tak sobie pomyślałem: to po co klimatyzacja? Nie można zrobić nawiewu, przez Intek? Oczywiście używać, podczas jazdy. Jedziesz, Intek się chłodzi i można wyłączyć klimę.

  • Stiwo
    Stiwo13 dni temu

    A nie ma problemów z uszkodzeniem takiego IC montowanego frontowo za grilem na przykład kamyczkiem co leci z auta przed nami? Bo fabrycznie, często są one "schowane" przed takimi ryzykami.

  • Magic Audi

    Magic Audi

    11 dni temu

    Nie ma problemu. 11 lat i dalej działa.

  • Open Mind
    Open Mind13 dni temu

    Może jakiś odcinek o firmie autodoc która okrada ludzi, zmienia zamówienia bez wiedzy klienta, wysyła uszkodzone albo chińskie części, nie oddaje pieniędzy za zwrot towaru, komunikacja z nimi praktycznie nie możliwa, myślę że taki odcinek ocaliłby wielu ludzi przed stratą pieniędzy.

  • Norbert Krawczyk
    Norbert Krawczyk13 dni temu

    Fmic to gówno !!!

  • Loger96
    Loger9613 dni temu

    siemka zrob test dodatków do benzyny typu liquy moly speed tec podobno to ma zwiększać moc patrzylem na opinie ludzie pisali ze (nie to auto! naprawde działa) więc zrobisz test na hamowni i przyspieszenie od 0 do 100 z dodatkiem i bez tego dodatku do paliwa? albo podeslij ktos linka do takiego filmiku

  • Jakub Jaśko
    Jakub Jaśko13 dni temu

    Temat nie został wyczerpany, nawet nie został poprawnie zaczęty. Mianowicie zagadnienie "po co intercooler"? Stwierdzenie, że termicznie to nie może być... Poniekąd tak, ale czemu? Przecież, biorąc ten uwielbiany przez autora 1,9 TDI, im "cieplej" w komorze spalanie, tym lepsze i szybsze spalanie, tak? Trzeba powiedzieć, po co chłodzić powietrze dostarczane do cylindra. Moze warto powiedzieć coś z podstaw fizyki, pracy potrzebnej do sprężenia zimnego powietrza, ciepłego powietrza, zawartości tlenu... itp., itd. Kilka lat temu te filmy były całkiem fajne, ciekawe. Teraz robione na mus, takie parcie na szkło, żeby coś nagrać, coś chlapnąć, może ktoś łyknie.

  • Adam Kosowski
    Adam Kosowski14 dni temu

    A ciekawe czy intercooler dal by coś w autach bez turbo

  • tombouu

    tombouu

    13 dni temu

    @Adam Kosowski w silnku wonossacym? zmniejszył by moc poprzez stawienie wiekszych oporów w dolocie, a chłodzic niema czego, bo nie jest niczym sprezane. Chcesz miec darmowy intercooler w beznynie? Załóz 5 generacje LPG wtrys gazu ciekłego. Gaz roprezajac sie, obniza temp zasysanego poiwtrzea o nascie stopni,nawet do okolic zera w nioektórych warunkach, dlatego silniki na takiej insralacji maja wieksza moc do 5 procent niz na benzynie. To jest najlepszy darmowy intercooler w głowicy. W gratisie jeszcze spalanie o połowe tansze.

  • Adam Kosowski

    Adam Kosowski

    13 dni temu

    Bardziej chodziło mi o test co daje intercooler a np zimny dolot na hamowni pozdrawiam

  • Marcin Salicki

    Marcin Salicki

    13 dni temu

    Nie. Intercooler jest potrzebny bo turbo spręża powietrze co powoduje jego nagrzanie a jest to niekorzystne. Dlatego trzeba schładzać. W silniku bez turbo wystarczy zrobić "zimny dolot" czyli tak żeby silnik zaciągał powietrze z zewnątrz a nie np z komory silnika gdzie jest gorąco

  • Mariusz Miłek
    Mariusz Miłek14 dni temu

    Ja z id

  • Kacper Oz
    Kacper Oz14 dni temu

    Czy jest sens montażu do wolnossącej benzyny? 🤔🤔 Niby powietrze wtedy jest chłodniejsze xd

  • tombouu

    tombouu

    13 dni temu

    w silnku wonossacym? zmniejszył by moc poprzez stawienie wiekszych oporów w dolocie, a chłodzic niema czego, bo nie jest niczym sprezane. Chcesz miec darmowy intercooler w beznynie? Załóz 5 generacje LPG wtrys gazu ciekłego. Gaz roprezajac sie, obniza temp zasysanego poiwtrzea o nascie stopni,nawet do okolic zera w nioektórych warunkach, dlatego silniki na takiej insralacji maja wieksza moc do 5 procent niz na benzynie. To jest najlepszy darmowy intercooler w głowicy. W gratisie jeszcze spalanie o połowe tansze.

  • Patryk A

    Patryk A

    13 dni temu

    Zadlawisz go, sprawdzałem to na swoim aucie. . Lepiej dać zimny dolot

  • rafal pawlowski
    rafal pawlowski14 dni temu

    Tak

  • Piotr Izdebski
    Piotr Izdebski14 dni temu

    Niby specjaliści, a ani słowa o tym że chodzi o zmniejszenie temperatury powietrza w celu zwiększenia ilości tlenu...

  • Ar Dek

    Ar Dek

    14 dni temu

    "Michu" w tym filmie powiedział, że w silniku diesla tlok spręża powietrze z dotryśniętym paliwem i się wszystko zapala... no tak, że tego...

  • Mateusz
    Mateusz14 dni temu

    a jak to jest że w hamburgeryce samochody na ćwiary 1000km+ latają bez icka?

  • Piotr Woźniak
    Piotr Woźniak14 dni temu

    Witam, a co w przypadku , gdy producent auta nie zakładal intercooler? np 1,6 JTDM2 ( 105km) ? czy dołożenie poprawi coś w pracy ? czy wręcz przeciwnie?

  • hardkor xd

    hardkor xd

    14 dni temu

    Jeżeli będzie odpowiednio dobrany w stosunku do mocy, powinien pomóc

  • owiec83
    owiec8314 dni temu

    10:55 "tutaj mamy bardzo fajny rdzeń wewnętrzny" Nowe nazewnictwo technologiczne: fajny rdzeń :)

  • Raff Durr
    Raff Durr14 dni temu

    Przecież Fmic to porównałbym do rzeczy zakupionych prze aliecpress i wygrawerowaniem na tych częściach swoje logo xd

  • Xenoon 12
    Xenoon 1214 dni temu

    Michu może zrobił byś odcinek o tym co trzeba i co warto wozić w samochodzie?

  • Tomasz Strzelecki
    Tomasz Strzelecki14 dni temu

    Traktor- AGRIMOTOR i to odpowiada najrozsądniejszemu tłumaczeniu, praktycznie traktor jest jedynie silnikiem rolniczym ze skrzynią z doczepionym siodełkiem, zwojnicami i kołami, czasem kabiną :-D :-D :-D

  • Adam Królak
    Adam Królak14 dni temu

    Ile by kosztowało by zamontowanie takiego interkulera do Hondy Accord 2.0 i czy jest możliwość zamontowania i sens do Accorda

  • tombouu

    tombouu

    13 dni temu

    w silnku wonossacym? zmniejszył by moc poprzez stawienie wiekszych oporów w dolocie, a chłodzic niema czego, bo nie jest niczym sprezane. Chcesz miec darmowy intercooler w beznynie? Załóz 5 generacje LPG wtrys gazu ciekłego. Gaz roprezajac sie, obniza temp zasysanego poiwtrzea o nascie stopni,nawet do okolic zera w nioektórych warunkach, dlatego silniki na takiej insralacji maja wieksza moc do 5 procent niz na benzynie. To jest najlepszy darmowy intercooler w głowicy. W gratisie jeszcze spalanie o połowe tansze.

  • Patryk A

    Patryk A

    13 dni temu

    Jak będzie do czego go przykręcić, to tak.

  • Paweł Kozakiewicz
    Paweł Kozakiewicz14 dni temu

    👍

  • Kosmita xDD
    Kosmita xDD14 dni temu

    "Duże fabryki" zabrakło tam "z chin " fmic wgl szału nie robi większość to typowa china

  • Jakub B
    Jakub B14 dni temu

    Michu, jak już kogoś reklamujesz, to reklamuj kogoś, kto nie odwala takiej fuszerki, jak właśnie fmic. Udowodnili wiele razy, że nie ich produkty nie są warte zakupu.

  • Adrian Bąkowski
    Adrian Bąkowski14 dni temu

    Mam zamontowany Fmica icek i niby miało pasować a tu h.. Ale dzięki Iprowizacji Wazzapowej i dokupieniu łączników i kolanek pasuje. Temp 5 stopni latem większa w dolocie od zew więc daje radę 😏.

  • piotr kapela
    piotr kapela14 dni temu

    Michu słowa " Kolokwialnie " chyba za często używasz i nie zawsze w odpowiednim momencie , ale materiał świetny .pozdrawiam.

  • Maikell Knights
    Maikell Knights14 dni temu

    Gdzie mozna ogladać, poczytać o projekcie tej Fabi mk1?

  • paweł deć
    paweł deć14 dni temu

    Z ig 👍

  • RSTKMC
    RSTKMC14 dni temu

    Dobry filmik.

  • MegaDx51
    MegaDx5114 dni temu

    Chciałem kupić IC do swojego 530d od FMIC, ale jak mi powiedzieli ludzie, że jest źle wykonany i trzeba się namęczyć i rzeźbić, żeby go w ogóle wsadzić, odpuściłem, na rzecz customowego, na zamówienie zrobionego.

  • ThcMbk

    ThcMbk

    14 dni temu

    Odpuść,stanowczo nie polecam.

  • Adam
    Adam14 dni temu

    Fajny materiał 😁👌🏻

  • patryk król
    patryk król14 dni temu

    Te seryjne z fmica sa ogl słabe . Je trzeba przerobić to wtedy działają dobrze jak za takie pieniądze .

  • Dybul Dybul
    Dybul Dybul14 dni temu

    😀😀😀

  • Wit Legion
    Wit Legion14 dni temu

    Witam serdecznie wszystkich

  • Oleg Philonenco
    Oleg Philonenco14 dni temu

    Интересно было бы посмотреть видео о жидкостных интеркулерах. Удачи

  • Daniel
    Daniel14 dni temu

    Bardzo dobra cena

  • myszka Minnie
    myszka Minnie14 dni temu

    Intercooler w diesel warto do 150KM?

  • Patryk A

    Patryk A

    13 dni temu

    @myszka Minnie miki załatwił sprawę na warsztacie swoją siódemeczką xd

  • myszka Minnie

    myszka Minnie

    13 dni temu

    @Marcin Salicki dobra bez spiny. Sama sobie poradziłam. Wystarczył kontakt w warsztacie samochodowym. Pozdrawiam. Nara

  • Marcin Salicki

    Marcin Salicki

    13 dni temu

    @myszka Minnie a Ty znajdź "intercooler w diesel". Może powiedz jaki konkretnie silnik i jakie modyfikacje chcesz zrobić albo jaką moc osiągnąć. To Ci ktoś podpowie.

  • myszka Minnie

    myszka Minnie

    13 dni temu

    @Marcin Salicki idź do słownika i znajdź "normalny" ...

  • Marcin Salicki

    Marcin Salicki

    13 dni temu

    Gdybyś zadał pytanie w sposób normalny to może ktoś by Ci pomógł...

  • Jestemz Marsa
    Jestemz Marsa14 dni temu

    Cześć. Dzięki za film. Cześć!

  • Maro NY YZR568
    Maro NY YZR56814 dni temu

    To już lepiej zlecić montaż Intercoolera Wazupowi, niż Fimic.

  • MNThehe

    MNThehe

    5 dni temu

    To prawda. Kupiłem dedykowany ic z fmica do 1.8t. Wszystko trzeba było przycinać więc nie był dedykowany.

  • Kacper Oz

    Kacper Oz

    14 dni temu

    Tanie, szybciej, ciekawiej 🤔😂

  • Larczyk 071
    Larczyk 07114 dni temu

    Czy po wymianie intercollera na większy trzeba jeszcze dać auto na hamownie?

  • Oktawian Kielek
    Oktawian Kielek14 dni temu

    Nic nowego sie nie dowiedziałem. Kolokwialnie.

  • Cybuch44
    Cybuch4415 dni temu

    Michu, wiem, że dawno temu nagrywałeś podobny odcinek, ale czekam aż ktoś się wypowie mając podparcie w prawnikach co ostatecznie jest legalne w tuningu, a co nie. Jeżeli chodzi o modyfikacje mocowe to w Internecie można przeczytać, że powyżej 5% różnicy mocy trzeba zgłaszać, natomiast czytając ustawę nic takiego nie znalazłem. Tym bardziej, że niektóre auta z fabryki mają więcej mocy niż to co deklarują plus 5%. To samo się tyczy spoilerów, niby nielegalne bo niebezpieczne, ale co ze spoilerami OEM? A jeżeli auto miało spoiler fabrycznie to czy to oznacza, że można stostować spoilery tzw klasy GT czy tylko i wyłącznie to co wyszło z fabryki? Czy replika OEMowego spoilera jest legalna w świecie prawa? Co z fotelami kubełkowymi i pasami wielopunktowymi? Jeżeli mają odpowiednią homologację to rozumiem, że są legalne, ale czy napewno? Czy pasy 4 punktowe są bezpiecznie jeżeli można się spod nich wyślizgnąć w razie kolizji? Pozdro

  • Michał Waldus
    Michał Waldus15 dni temu

    13:50 wazzup zrobi pakiet premium za pincet.

  • Patryk A

    Patryk A

    13 dni temu

    Wazzup to już totalny bezbek

  • SzymonMłodyRolnik duzy
    SzymonMłodyRolnik duzy15 dni temu

    pozdawiam

  • Kacper Oz99
    Kacper Oz9915 dni temu

    Wreszcie ktoś zrobił o tym dobry film

  • Piotr Gralewicz
    Piotr Gralewicz15 dni temu

    Skoro "każdy" samochód doładowany ma intercooler to znajdźcie go w Citroenie Xsara Picasso 2.0 HDi ;-)

  • Piotr Szewczak

    Piotr Szewczak

    13 dni temu

    Wszystkie 2.0 HDI 90 KM :) 110 KM już ma IC :)

  • Piotr Jarosz

    Piotr Jarosz

    14 dni temu

    Tak samo Peugeot 206 2.0 HDi

  • Mark Tuu
    Mark Tuu15 dni temu

    Ja mam Golfa VI 1.6 TDI 105km, opłacało by się dać taki większy cooler i ile by koni mogło dodać?

  • Marcin Salicki

    Marcin Salicki

    10 dni temu

    @Mark Tuu lekko ponad 140KM powinieneś uzyskać samym chiptuningiem. Nie potrzeba zmiany intercoolera

  • Mark Tuu

    Mark Tuu

    10 dni temu

    @Marcin Salicki Zle by nie było ale nawet i te 150 koni była by rewelka.

  • Marcin Salicki

    Marcin Salicki

    13 dni temu

    Ale co chcesz 200KM robic czy jak?

  • Artur Lewandowski
    Artur Lewandowski15 dni temu

    Z IG

  • Paweł Zyguła
    Paweł Zyguła15 dni temu

    IG

  • Wojciech Roszczak
    Wojciech Roszczak15 dni temu

    Pozdro michu i całą ekipę

  • XysiekXYZ
    XysiekXYZ15 dni temu

    Łysy proszę odpicuj moje zabytkowe Tico :-)

  • Latan
    Latan15 dni temu

    michu jak wspomniałeś o box to co myślisz o tym box co Grzegorz Duda pokazywal

  • Sebastian

    Sebastian

    14 dni temu

    Dobre pytanie a najlepiej dawać ten box do seri Hit czy kit 🧐😊

  • Peaky Cap
    Peaky Cap15 dni temu

    Michu dobra dociekliwosc i pytania zadawane w punkt i o to chodzi zeby widza zinteresowac

  • Kazimierz Długosz
    Kazimierz Długosz15 dni temu

    💪

  • Thekurpiel kamil
    Thekurpiel kamil15 dni temu

    w końcu coś w temacie motoryzacji :)

  • amator1990
    amator199015 dni temu

    Robię stage 2 w BMW e60 530d.

  • Motoryzacja Waldka
    Motoryzacja Waldka15 dni temu

    Chciałbym zobaczyć jak wygląda driftowy UAZ Patriot .

  • lordvadeer
    lordvadeer15 dni temu

    Ja z ig

  • Marcin malodzinski
    Marcin malodzinski15 dni temu

    intercooler 350KM a 240KM nie przekroczyłem bo 70C w dolocie XD

  • Marcin malodzinski

    Marcin malodzinski

    2 dni temu

    3.2cdi

  • Kerehan

    Kerehan

    14 dni temu

    W jakim aucie? xD

  • Kerehan

    Kerehan

    14 dni temu

    lol xD

  • Bartek Chróścicki
    Bartek Chróścicki15 dni temu

    Michu, załatwiłbyś zniżkę dla widzów w FMIC? 😄

  • Marek Zakrzewski
    Marek Zakrzewski15 dni temu

    Jestem.O.K

  • Haruki Senpai
    Haruki Senpai15 dni temu

    Propsy start

  • Maciej
    Maciej15 dni temu

    Majster Wam może co powiedzieć, kiedy zrobisz z nim wywiad? :)

  • SOKół Sokołowski
    SOKół Sokołowski15 dni temu

    To będzie słaby odcinek finansowo.dobrze myślę łysy?

  • flipertrucks
    flipertrucks15 dni temu

    Ooo i takich odcinków mi brakuje.... Niby podstawy ale jednak ciekawostki są, jak dla mnie to kawał dobrej roboty.

  • Charles
    Charles15 dni temu

    Nie da się oglądać tych wiecznych zmian kadru.

  • puchałke

    puchałke

    5 dni temu

    Padaki idzie dostać

  • Ricky

    Ricky

    12 dni temu

    no mi też to ryje beret . Chujowe to na maxa jest

  • Kacper Oz

    Kacper Oz

    14 dni temu

    Nie zwróciłem na to uwagi póki nie przeczytałem tego komentarza 🤷🏻‍♂️😅

  • Elest

    Elest

    14 dni temu

    Wręcz się zachwycałem tymi zmianami. Jest na czym oko zawiesić. Pozdro

  • Algen

    Algen

    14 dni temu

    @Charles według mnie też ten montaż jest zbyt przesadzony, bardziej wkurwia - więc jedna rada. Oglądać w tle

  • Czesky3
    Czesky315 dni temu

    FmicPro to replika legendarnego WAGNERA!

  • HammerMETV
    HammerMETV15 dni temu

    Po co jakieś takie firmowe jak można 2x IVECO DAILY wstawić? :D

  • waski88
    waski8815 dni temu

    ja z IG nadrabiamy zaleglosci

  • Łukasz Łukasz
    Łukasz Łukasz15 dni temu

    Brakowało tego na polskim youtube pozdrawiam😎

  • WaldiPro
    WaldiPro15 dni temu

    0:50 daliście popis jak przerabiacie intercoolery pod "wymysły" klientów na grupie jagodowego, jak odwaliliście fuszerkę a później nie chciałeś dać zwrotu gotówki za zniszczony cooler i umywałeś ręce bo towar robiony za "zamówienie" pod klienta. Nie polecam

  • Rybian Rybian

    Rybian Rybian

    13 dni temu

    @WaldiPro Spoko ja na szczęście wiem co robie ale klient i tak traci gwarancje. Wiem o co tobie chodzi bo interesuje się mechanika ale w dzisiejszych czasach trzeba miec papier aby pizniej miec podkladke. Kazdy kombinuje a pozniej po co miec nieporozumienia.

  • WaldiPro

    WaldiPro

    13 dni temu

    @Rybian Rybian Jeżeli "firma" się podejmuje takiej przeróbki to chyba widzą co robią... a jaśli nie wie to niech sie za to nie bierze :) i Tobie radzę to samo.

  • Rybian Rybian

    Rybian Rybian

    13 dni temu

    Skoro jest coś modyfikowane w IC i to na wyraźną prośbę klienta to traci gwarancje oraz możliwość zwrotu. Ja zajmuje się elektroniką, naprawiam oraz robie na zamowienie czy przerabiam. Klient jest zawsze informowany ustnie i pisemnie iż nie ma zwrotu oraz gwarancji. Chcesz przeróbki to tylko na własną odpowiedzialność i koszt. Na zamowienie to na zamowienie. Klient chciał przeróbki IC to traci wszystko gwarancje i możliwość zwrotu. Pozdrawiam

  • WaldiPro

    WaldiPro

    14 dni temu

    @dkusmierz wejdz na grupe jagodowy tv i tam znajdziesz

  • dkusmierz

    dkusmierz

    14 dni temu

    masz jakiś namiar na tą akcję?

  • Moto Maniak
    Moto Maniak15 dni temu

    coobcio by to lepiej opowiedział

  • Patryk Smaruj
    Patryk Smaruj15 dni temu

    Mega film pozdro

  • Jakub Brychcy
    Jakub Brychcy15 dni temu

    Długo czekałem na ABC Tuningu, łapa wleciała, mam nadzieję, że częściej będą odcinki z tej serii

  • Arti Mster.
    Arti Mster.15 dni temu

    fajny odcinek .Duzo informacji.łapka leci.

  • oczko1447
    oczko144715 dni temu

    4:30 Ej, ale Wasze zestawy dedykowane do auto też nie pasują, więc o czym Ty mówisz.

  • Bloodmaro

    Bloodmaro

    15 dni temu

    Dokładnie tak. Niby dedykowany do A4 b5, a przerabiania tyle, że szybciej bym sam od podstaw całe orurowanie zrobił. Ostatni raz zamówiłem cooler z fmic. Jedyne co można u nich zamawiać to sylikony, vbandy i inne tego typu pierdoły

  • Robert Żakowski
    Robert Żakowski15 dni temu

    No nie zły materiał pozdro 🤩🤩🤩🖐️ 🖐️🖐️

  • Tomasz Pietruszka
    Tomasz Pietruszka15 dni temu

    Jak produkt jest dobry to trzeba wspierać Polskie bo inaczej wielkie G będziemy mieć

  • Adi Driver

    Adi Driver

    15 dni temu

    A jakie Polskie,chyba tylko logo,są firmy które produkują sobie od podstaw intercoolery,zdaje mi się się że Sportmile,ale głowy nie dam...

  • Kuba Kapusta

    Kuba Kapusta

    15 dni temu

    To nie sa polskie produkty

  • Maciej Gondek
    Maciej Gondek15 dni temu

    Żeby nie było jeszcze na drugi kom Koniec.

  • zerpo
    zerpo15 dni temu

    Ale nie wytłumaczyliście dokładnie roli intercoolera. Mowa tylko o tym, że schładza powietrze dolotowe, ale nie mówicie dlaczego to jest złe dla silnika. W końcu w silniku takie powietrze nagrzeje się podczas spalania do bardzo wysokich temperatur. Otóż gorące powietrze ma mniejszą gęstość, a więc ma mniej tlenu na jednostkę objętości. Schłodzenie kurczy powietrze, a więc więcej tlenu, a więc lepsze spalanie!

  • Cebal BRZ
    Cebal BRZ15 dni temu

    Takie odcinki, to ja sobie cenię! Sporo informacji, które zawsze się przydadzą 😀

  • G. Airr

    G. Airr

    15 dni temu

    No nie do końca bo nie powiedział sedna po co te zabawy z interkulerami że chłodne powietrze jest gęstsze niż ciepłe

  • Maciej Gondek
    Maciej Gondek15 dni temu

    Ja z IG trochę spóźniony przez pracę ale już oglądam bardzo ciekawy odcinek 😎

  • albert zweinstein
    albert zweinstein15 dni temu

    Nie ma mubi, jest okejka.

  • Dawid Čevko
    Dawid Čevko15 dni temu

    Po tym filmiku leci intercooler do 1.4 T Jet, Pozdrawiam!

  • Dawid Čevko

    Dawid Čevko

    14 dni temu

    @Piotr H A kto nie ma teraz fabryk w chinach powiedz mi kolego

  • Piotr H

    Piotr H

    14 dni temu

    Lepiej kup cos lepszego niz te ich produkty chińskie z logiem 😉

Kolejny